filtrelikahve canım moralini bozma sakın benimde kızım 4 günlüktü sarılık 17,4 cıkmıstı doktor daha ilerleme olmasın diye yatış veriyo geçicek merak etme Allahın izniyle şimdi kızım 5 aylık Rabbim yardımcı olur ama her 2 saatte bir gidip emzirmen lazım kendi moralini yüksek tut ki bebeğine yansımasın sütün en büyük şifa