Canııım İnan geçip gidiyor ve birçok bebek yaşıyor bu durumu. Biz de bir gece kaldık hastanede, çok acemiydim, tecrübesizdim. Kendini yıpratma diyen çoktu etrafımda ama ben yapamadım. Kendimi çok hırpaladım, şimdiki aklım olsa çok daha sakin geçirirdim o süreci. 16,5’la yatmıştık bizde, fototerapiden sonra 11’e düşmüştü hemen ertesi gün. Ben de sana sakinliğini koru onlar gerçekten çok güçlü diyeceğim tüm kalbimle, umarım benim gibi kendini çok yormazsın. 🧡