Esmeler2 Her bebek düşüyor galiba😃 benimkide düştü çok ağladı ama sonrasında bi şey olmadı. Yine de tedbirli olmakta fayda var
pasabeyy Esmeler2 aglamasi tabiki normal canim korkuyolar ya hemen hemen her bebek düşer kimse ben düşürmem demesin dusurmeyende varsa ne mutlu ona 2 snye ya 2 saniye arkami bi döndüm cocuk yerdeydi
MiracAlpinveUmutunAnnesi pasabeyy sen yine de bi doktoruna sor yada bana kalırsa acile gotur kusması sıkıntı cunku