ikos58 Cigdemmm golden goat, hıpp combıotıc (Kolık bır bebegım oldugu ıcın pıyasadakı tum mama markalarının tum cesıtlerını tek tek denedık bıze en ıyı gelen bunlar oldu)
SevcanEbrar ZeynoEylul24 bebelac gold erimiyor gibi dün aldım bende ama tane tane kalıyor sanki normal mi acaba
ZeynoEylul24 SevcanEbrar ben hiç karşılaşmadım öyle bir durumla. Mamayı nereden aldıysanız geri iade edin öyle birsey olmamalı.
Hacer7 Elmus bende bebelac kullanıyorum ama gold olanında degil ,,,1 numara sarı kutu var ondan ,,çok gazı oluyor gold olan gaz yapmıyor mu
Elmus Hacer7 canım gold nutrikonfor olanından alırsan rahatlarsın biz çok gazlıydık neler cektim 😞ama sonra dr bunu önerdi rahatladım cocuk kendi kendine çıkartabiliyor bir zaman sonra gazlarını ben rahatladım tavsiye ederim
Emine Cigdemmm gazlı bebekti oğlum evolvia ac çok iyi gelmişti gaz için tabi doktorunuza danışın öncelikli olarak
Lale Cigdemmm hipp kullanmanı tavsiye ederim kesinlikle. Aptamil genelde kabız yapıyor yorumlarını falan okursan öyle canım. Benim kızımda ilk 2 ay onu kullandık kabızdi hep hipp kullandık ve düzeldi
Ayazzz Önce hipp kullandık organik diye fakat gazı hiç gecmedi ve kilosu olduğu yerde durdu zerre kilo dahi aldırmadı. Ve bende mama değişikliği yaptım aptamil kullanıyoruz suan ve alması gerektiği kiloyu almaya başladı gazı da iyi cıkarıyor kabız olmadık. Su cok sulu ne cok katı kaka yapmıyor normal yapıyor. Ve aptamil de şeker de Yok bu arada. İçeriğinde de zaten şeker diye birsey yazmıyor. Tadınada baktım tatsız tutsuz açıkcası
Hayal123 Elmus sevdi mi bebeğiniz peki canım bu mamayı.. biz çok gazliyiz ve doktorumuz bu mamayı önerdi ama kızım beğenmedi sanırım çok yoğun bir mama ve pütürlü.. gaz sorunu için mi başladınız sizde ve kaç günde etki etti
Elmus Hayal123 sevdi canım hala yiyor gerçi ek gıdaya baslayalı biraz sıkıntılıyız ama anlamadım,valla biraz zaman sonra cocugum rahatladı zaten 3 aya kadar sıkıntı sonrasında kendini toparlıyor bebişler şimdi bizimkisi ayaga kaldırıyoruz gazı cıkıyor yatırıyoruz gazı cıkıyor oynarken cıkıyor😂çok şükür bugunlere darısı basına canım
Nily Cigdemmm ilk kez kullanacaksanız hipp alın. Kakasını gazını düzene sokuyor. Sma sakın, aptamilde aynı şekilde full gaz ve kabız. Hipp dışında bebelac gold da olabilir