Tosbik Cigdemmm slm canim. Ben mama kullaniyorum bebegim 39günlük. Aptamil kullandim hep hicbir sıkıntı yasamadim
Cigdemmm Meraba benimde bebeğim 17 günlük bi zarar ı olur mu gece vermek istiyorum sadece aptamil 0-6 ay diye mi alcaz teşekkür ederim 😊 🙏 Tosbik
baharylmz Tosbik doymadığı içinmi kullandınız mamayı bende mama veriyorum doyup doymaidigni anlamış değilim 🤔
Cigdemmm ZeynoEylul24 Peki mama tadını alınca emmeyi bırakabilir mi öyle bi sıkıntı yaşadınız mı hiç . Teşekkür ederim şimdiden
SevcanEbrar ZeynoEylul24 bebelac gold erimiyor gibi dün aldım bende ama tane tane kalıyor sanki normal mi acaba
ZeynoEylul24 Cigdemmm hayır bırakmadı bebeklerim ama ben sürekli vermiyorum. Günde bir defa. Ve kaşıkla ver silikon kaşıkla o zaman meme reddi yaşamazsın.
Eymenkinali 40 gunluk evolvia 1 kullaniyorum kesinlikle gaz ve kabiz yapmıyor ayrıca içinde probiyotik var
Elmus Cigdemmm canım bizde 6 aylık olduk 2 ayından beri bebelac gold nutrikonfor 1 kullanıyoruz cok memnunuz 2 ye geçicez gaz oranı neredeyse yok denecek kadar ve cok besleyici
Hacer7 Elmus bende bebelac kullanıyorum ama gold olanında degil ,,,1 numara sarı kutu var ondan ,,çok gazı oluyor gold olan gaz yapmıyor mu
Hayal123 Elmus sevdi mi bebeğiniz peki canım bu mamayı.. biz çok gazliyiz ve doktorumuz bu mamayı önerdi ama kızım beğenmedi sanırım çok yoğun bir mama ve pütürlü.. gaz sorunu için mi başladınız sizde ve kaç günde etki etti
aysenaz Cigdemmm kızım 4 ay 6 günlük ve doğduğundan beri hipp kullanıyoruz anne sütüne yakın olduğu için anne sütünü reddetmedi ikisinide içiyor gazında da sıkıntı yaşamadık hergün büyük abdesini yapıyor sıkıntı yaşamadık yanintavsiye ederim.
suhedazeyas Bende evolvia 1 kullanıyorum bide drbrownsun biberonunu kullanıyorum gaz önleyici gayet iyi. Ama. Biberon kullanınca memeyi bırakıyorlar benimki artık istemiyor. Kaşık yada başka birşeyle vermeyi dene bence.
Mlsyldz suhedazeyas evolviada kilo alimi nasl acaba bide kabizlk fln yapıyormu günde kaç kez yapiyo kakasini
suhedazeyas Mlsyldz 3. Haftada başladım ben mamaya kiloya etkisi ne kadar olur bilemem bu ay belli olur artık. 1 ayda 1150 aldık mama ne kadar etki etmiştir bilemem. Kakamızı bazen 1 günde bazen iki günde bir yapıyor ama kabız olmadık hiç.
Kubra16 Cigdemmm canım bende aptamil kullanıyorum sütüm azaldığından beri 3 haftadır. Biraz kabızlık yaşadık dr a söylediğimde mamayı hazırladıktan sonra bir cay kaşığı zeytinyağı koy biberonun içine oyle ver dedi bnde o şekilde yapıyorum artk düzene girdi yapıyor düzenli
Tosbik baharylmz benim sütüm hic olmadi canım gelmedi ondan vermek zorunda kaldim mamayi. Benim bebegim doydugunda diliyle biberonu itiyor.
Susu18 Cigdemmm bence hip al aptamil şekerli o yüzden seni bırakabilir bide az damlatan biberonlardan al.hip mama anne sütüne en yakın ve organik olan mama gaz da yapmaz