KumsaaL canım aldım ben ama sürekli kullanmıyorum çünkü bebeğimin bezi zaten var prima kullanıyorum. Ben pine smartı ayda bir yada 2 hafta da bir deniyorum enfeksiyon var mı yok mu diye sende öyle yapabilirsn çünkü çok pahalı sürekli kullanmaya gerek yok bu arada her banyodan sonra kullanılıyor bez kutunun üstünde banyodan sonra kullanınız yazıyor daha verimli sonucu öyle veriyormuş.