Yigitkomuz_ KumsaaL cnm fiyatı uçuk yanlız smdi baktımda netten 5 numara 72li 240 tl sleepy aliyrm ben 70 tl imkansız o bezi kullanmam🤣😅
KumsaaL Berivankuru Ewet ya pahalıymış fiyatı sürekli kullanım için biraz zorlar kullanan birileri olsa yorum yapsa en azından bir paket alıp denerdik
KumsaaL Yigitkomuz_ ben küçük paketlerden mi alsam acaba diye düşünüyorum enfeksiyondan şüpheleniyorum sürekli kullanım için imkansız zaten 😂
Tbg Yigitkomuz_ 20 lisi 70 tl aldım Yigitkomuz_ 20 lisi 70 tl dedıgınız fıyata geliyor yani, aldım yeni günde bir iki tane kullanmayı düşünüyorum.
KumsaaL Yigitkomuz_ bence biz sleepy alıştık ya ondan pahalı geldi instagramda pirima kullananlar yorum yapmış gayet normal diyorlar 😂
Annisss KumsaaL yok valla 72 li 240 liraysa cidde pahalı biz doğduğunda beri prima kullanıyoruz ama adet 1.5 lira bile değil yani
KumsaaL Yigitkomuz_ enfeksiyon için ben bi paket denemeyi düşünüyorum kızımın çişi kokuyor vede koyu sarı yapıyor 😤
KumsaaL Yigitkomuz_ bazen az içiyor bazen çok değişiyor sürekli ısrarla içirmeye çalışıyorum püskürtüyor hanım efendi hastaneyede gidemiyoruz ne yapsam bilmiyorum
Yigitkomuz_ KumsaaL cnm benm bebeğimde icmezdi pipetli suluk aldım artık seviyo suyu kendi iciyo koku olurdu idrarında geçti ağlama falan yoksa enfeksiyon değildir bence
Hulya123 Aslında bir paket alıp kenara koymak gerek ayda bir yada iki haftada bir kullanmak gerek diğer türlü bütçe zorlar