Arasannesi iklima_1234 4 bucuk aylık olduk ataktayız bellılı.2 gundur saat bası kalkıyor yanı ne zaman duzelıp geçecegı bellı olmuyo aylardır 4-5 daatte bır emen bebegım gece saat bası emdı cok sasırdım
Pinardgn-22 iklima_1234 1 yaşına girecek kızım 8-9 aylıkken gece beslenmesini kendi birakti kaçta yatirirsam yatirayim sabaha kadar yani 7-8 suları uyanır çok şükür hastalık diş ağrısı olmadığı sürece
Deletedmom276 iklima_1234 dişler de geliyor olabilir, bizim de o dönemler öyleydi. 5 ay16 günlükken ilk dişi çıkmıştı.
Deletedmom276 iklima_1234 huzursuzluk i, huysuzluk, gece saat başı ağlama, ellerin sürekli ağızda olmadı yada elindeki her şeyi ağzına götürmesi, eskiye nazaran daha çok emmesi, bunlar bizdeki diş belirtileri idi.