AryaBorte1 Besteninannesiii en mantıklısı o zaman bunu almak yorganı ayrı kenarı ayrı yaptırmaktansa. Pembesi de olsaymış keşke. Benim kızım da 15 aylık beşikte yatıyor hala yatağa yeni geçeceğiz bakalım bir de düşer diye korkuyorum bunlardan 🤦♀️1 ay sonra bir kızım daha doğacak kısmetse yine beşik almak istemedim de
elmalikurabiye Ben kenar korumaligi ozel yaptiriyorum. Uyku seti yerine de simdilik pike takimi yaptiracagim sanirim
Dertibiri Besteninannesiii acaba lastikli carsaf var mi icinde yatak icin. Ya da 90*190 lastikli carsaf bulabilirmiyim
HtcCht Besteninannesiii merhaba bendr montessori yatak alacagim arayistayim suan yataginizin markasi nedir ? Ayni bu modelden almayi dusunuyoruz tam da karar veremiyorum ama cok yuksek mi ki diye çocuğunuz kullaniyor mu yukseklik problem oldu mu?
Besteninannesiii HtcCht kanz sienna yatağımızın markası. Henüz bebeğim 6 aylık o nedenle yatırmadım. Altında bir çekmece var , o nedenle biraz yüksek tabi ama öyle tek kişilik bazalı yataklar gibi de değil
HtcCht Besteninannesiii evet ayni modeli almayi düşünüyoruz sadece yukseklik tereddüte düşürüyor 😔 Güle güle kullanın 🤗
Besteninannesiii HtcCht teşekkür ederim. Şu an alt çekmecesini kullanıyorum o bile süper. Tüm fazlalıklar orada.
HtcCht Besteninannesiii eminim öyledir 😍 alt cekmecesi yatak oluyor diyorlar cok fazla korkarsak alt çekmecede bir süre yatırıp sonra yukari yatırmayı düşünüyoruz bilmem olur mu😅
Besteninannesiii HtcCht alt çekmecenin amacı yanında yatak evet. Yer yatağı gibi olur zaten direkt öyle düşünün.