AryaBorte1 Şöyle şimdi yatağın ölçüsü 90×190. Nevresim takımını da ona göre aldım. Alta serilecek çarşafı tam oldu ama yorgan yüzü olarak koyulan şey aşırı büyük geldi. Ona göre yorgan bulamadım. Genelde yorgan ölçüleri 100×150 oluyor daha büyük görmedim. Bende o ölçüde bir yorgan aldım yüzünü de başka yerden yorgana göre aldım. Diğer türlü olsaydı yatağı kaplayacak bir büyüklükte yorgan olacaktı. Korumalık zaten oldu onu daha çok beğendim.