Kbrclskn emziği nasıl bıraktırdınız? Ben sadece uykuya geçerken veriyorum emzikbdiğer türlü asla uyumuyor. Bırakmaya çalıştım ama çok ağladı. En azından emzikle uyutup uyanınca hemn emzirebiliyorum diye düşünüyorum. Bundan iki gün önce 5 saat aç kaldı ondan sonra emdi ve sadece 5 dk bu sürede uyumadı da. Böyle olunca vizdanım el vermiyor işte. 5 dk emdiktn sonra uyumadı emzik verene kadar bide