Merhabalar
Dün de post açmıştım burada meme reddi yaşıyorum 1 aydır. Burada öğrendiklerimle bikaç gündür emmidiği kadar emzirip gerisini sağıp kaşıkla verdim. 5 dk emip 20 30 cc anca kaşıkla verebiliyorum. Ama bebeğim doymuyor. Kaşıkla veriyorum hala mızırdanıyor. Mama vermeye karar verdim aç kalmasın diye. Bilmiyorum içim çok kötü ağlamak istiyorum yavrum bi türlü dönmedi memeye. 😣 İlerde döner mi böyle yapıpta memeye dönen bebekler var mı?
Bir de ne kadar mama vermeliyim? Kaç saat aralıklarla vermeliyim, her emzirmeden sonra mı vermem gerek?