OnurFundaGen Zeynebinannesi hemen hemen aynı şeyleri bizde yaşıyoruz süt alerjısı dedı doktor süt ve süt ürünleri tüketmiyorum aldıgım paketlı urunlerın ıcerıklerıne bakıyorum penır altı suyu varmı dır tereyag falan tüketmiyorum kakası düzeldi şükür benım bebegımde 5 ay 7 gunluk 10 gundur tuketmıyorum
OnurFundaGen Zeynebinannesi vardı yanaklarında da kuruluk egzama gibi var ama şu diyete başladıgımdan beri geciyor bayada gectı kaka testı yaptılar gızlı kan ve kalprotektin normal cıktı ama yinede diyete devam dedı kan ilacını da verme dedi zaten süt alerjısı olan cocuklara saglık ocagının verdıgı kan ilacı verılmıyormus
OnurFundaGen Zeynebinannesi ayrıca süt ve süt ürünleri tüketmwdiğin için doktor kalsiyum hapı verdı bana onu içiyorum eger kullanmazsam kemıklerımde problemler olur us kemık erimesi gibi düzelmesine ragmen kaka ıkı ay daha diyet yapacakmısım
Canansena OnurFundaGen yaa kan ilacı verilmiyor mu bu gün sağlık ocağından verdiler kızımın süt alerjisi var ama ne yazık ki doktorlar bu konuda yeterince aydınlatamadılar beni ilk defa duyuyorum çok teşekkürler bilgilendirdiğiniz için
OnurFundaGen Zeynebinannesi banada ostaocare verdı kullanma canım farklıymıs bızı hatta daha baslatmayacagım altı ayı bıtırınce kan testi yapıp ona göre başlatacagım dedi
OnurFundaGen Zeynebinannesi konak varmı kafasında bizim bır aylıkken çıktı hala tam anlamıyla bitmedi bitmeyen kınakta süt alerjısı belırtısıymıs
arastiran_anne kabızlık varsa popoda çatlak olabilir ona bağlı taze kan görebilirsiniz. egzema da var diyorsunuz.inek sütü protein alerjisi olabilir ayrıntılı tetkik edilmesi gerekir.
OnurFundaGen Zeynebinannesi pozitif göstermese de dikkat etmek gerekıyormus kakadaki kan net olarak süt alerjisi demekmiiş inanırmısın doğdugundan beri kac dr ye gittim hepside gercekten adından iyi bahsettıren doktorlar hepsının tedavı yontemı teşhisleri farklı ve ınan bır bebegin en iyi doktoru annesi cocugum nezle oldu birisi baska ılac verdi diğer de ye gösterdım ben bunu onermıyorum dedı baska verdı devlettekı doltorlar bıle artık sgk nın karsılasıgı ılacları dııl hep paralı özel ılacları yazar olmus fazla uzattım diyecegım şu ki ben diyet yapıyorum takıp edıyorum cocugumu daaha sonra kendım yemeye baslayacagım takıp edecegım yıne degısecekmı die daha sonra bebegıme baslayacagım yedırmeye ne tepkı verecek vücudu die böyle böyle deneme yanılma yöntemi doktorlarında bişi yaptığı yok zaten
OnurFundaGen Zeynebinannesi bide doktor dediki bes cocuktan ıkısi süt alerjısı oluyormus bır yasına kadar da yuzde doksan dokuzu bitiyormus bu alerjısı dedı doğum gunu pastasından yer sorun olmaz ozamana kadar atlatırsınız dedi kaka testlerının. Normal cıkmasında da dedı kısa sürede atlatacagını gösteriyor dedi bir de mama kullanıyorsan doktorun rapor yazıyor devlet ücretsiz olarak mamanı karsılıyor aptamılın genelde veriyorlar
Zeynebinannesi OnurFundaGen anne sütü alıyor..5 aylık.. ne yapsam bilemedim ya.. benim tediğim mi dokunuyor.. yoksa baska bırsey mı var bilmıyorum ( şimdi hatırladım 2 gün önce künefe yemiştim )
Keziban Zeynebinannesi eğer çatlak varsa sizde göremeyebilirsiniz bizde makat çatlağı vardı çocuk cerrahi krem yazdı ve geçti geçmiş olsun
Nigarkaara Zeynebinannesi arayıp sorsaydınız kanama tekrarladı diye okadar para alıyorlar bide çekinmeyin ara sor için rahat etsin domates ciltte alerji yapar içten yapmaz herkesin dediği alerjik olması lazım doç. Olsa testler kesin sonuç vermiyor sadece gözlemlerle takip edebiliyorlar başka bir Dr göster istersen için rahat etsin korkma benim kızımda da var alerji 🙏inşallah bişey çıkmaz canım
Zeynebinannesi Nigarkaara evet.. Ama tekrar tekrar test yapılsın şstemıyorum ( aglarken benım canım hacettepeye götürmüştüm.. randevu almak zor 2 gün önceki künefe yapmış olabilir mi acaba.. inşallah önemli birsry değildir.
OnurFundaGen Zeynebinannesi künefe ağır yiyecek vee cok severımmm bende cook sık yerdım yıyemedıgım ıcın de hep aklımda😂 hem kalar hem tereyağ falan yapmıştır
Nigarkaara Zeynebinannesi künefede peynir var olur canım 1 hafta tüm süt ürünleri kes bakalım nasıl olacak