Admsmyrgktg 1prens1prensesannesii bizimde öyle uyumadı falan normal başlarda hiç uyandramazdm kilo alımı da iyi
Admsmyrgktg Umut_12345 bizimde hastaneye yatrmadılar yatacak kadar değil ddiler ama işte bi türlü da bitmedi
gokkus Benim bebeğimde kilo alımı çok çok iyi olduğu halde 3. Aya kadar uzadı ve geçti. Korkma geçiyor 😊