Balevlatlar123 az da emse riske atmayın bence çok ağrımıyorsa yarına kadar bekleyip en azından bi sağlık ocağında aile hekiminize danışın ağrınız varsa acile gidip ordada öğrenebilirsiniz en ufak bir şüphe bile olsa bebeklerimizi riske atmamalıyız sizinde içiniz rahat eder en azından