Xhiomi mop pro 2C 1 kullanıyorum. Çok memnunum. Yine olsa yine alırım. 5bin olsa da yine alırım. O kadar memnunum yani. Benim gibi her gün ev süpürüp sonra yine yerden tozları toplayan ayağınıza en ufak bir toz geldiğinde rahatsız olup yere basamayan bir insansanız kesinlikle almalısınız.