NurR Melodixxx evet kesinlkle ben 2. Çocuğumda aldım ikiside bezli şuan büyük 2 yaşında düşün hep yemek yiyor hiç devam sütü falan almıyor ona rağmen sıfır koku
Duygusm Melodixxx Kullanışlı bir ürün. Sadece kapasitesi biraz daha fazla olsaymış iyi olabilirmiş 🤷🏻♀️
Annevebebisi Mervemerveesk aynen bende de öyle oldu ek gıdaya geçtikten sonra mı yaz geldikten sonra mı tam emin olamıyorum. Arada yıkamak lazım sanırım ben 9 aydır hiç yıkamadım kovayı. Sadece poşetleri değiştiriyorum :DD
Mervemerveesk Annevebebisi ben de yıkamadım ama onunla ilgisi olduğunu sanmıyorum ya, ne kadar da kokuyu saklasa kaka yani bu😂
NurCelik Melodixxx yani bazi uygulamalarda uyguna veriyorlar ama işte ne kadar güvenilir bilemiyorum biz 65 civarında aldık geçen indirimde büyük indirimler bildiğim kadarıyla Şubat ayında oluyor onun dışında olur mu bilemiyorum