Melodixxx evet haklısınız ama biz Antalya da sıcakta normal çöp kutusu ile koku problemine dayanamadık ki gün içinde 2 -3 kez poşet değişimi yapmamıza rağmen..en başta tereddüt ile almıştım şu an iyiki dediğim bir ürün oldu 2 gün dahi içinde bez birikse dışarıya her hangi bir koku salınımı yok içiniz rahat olsun bence