BoncukAnnesi bizimkide. Asiri su iciyor.bu seferde beni su icerken görsün ağlıyo.gecen haftalarda cok sicakti gunde 4 5 kahve fincanı su içti. Bizimki dondurmayi cok seviyo soguk soğuk hosuna gidiyo heralde bi ona agzini aciyo. Cok şükür boyu kilosu yerinde şimdilik. Anne sütü hala devam. Ama gecen hafta annemlerin yanindayik kalabalikta 4 saat araliklarla emzirdim.ama simdi evde ikimiziz. Saatte bir emziriyorum bazen huysuzluk yapmasin diye.