sufflee Benim kızım 9 ay 28 günlük. 8 aylıkken alt 2 dişi çıktı. Şimdide üstten 2 diş çıkartıyor. Gerçekten bu diş dönemindeki iştahsızlık çok yordu. Ne mama ne ek gıda, hiçbişey istemiyor. Zayıfladı, çok hareketli bide akşama kadar 1 sn durmuyor. Normalde de iştahlı değildi, diş döneminde komple yemeyi bırakıyor. Uyandığından beri 60 ml mamayla duruyor. Kahvaltı hazırlıyorum, yemiyor. Hergün aynı. 🤦Yok mu bu iştahsızlığın bir çözümü ? Elimde kaşıkla gezmekten yoruldum. 🤦Aç kalmasına ayrı üzülüyorum. Ah ah…