CerenDeniz iyi çok şükür darısı başımıza:)
Bende doktoruma gönderdim resmini bakalım ne diyecek.banada bişey yokmuş gibi geliyor elimle kontrol ettim bacak boyları aynı bacak kalınlıgıda.sagda tek bogum var ve o bogum birazdaha tombul. Solda iki bogum var. Yani sagdada iki bogum olsa eşit olacaklarmiş gibi ama bakalım
En kötü bidaha ultrasona sokacagıZ
Beyaz leke nqsıl birşey büyükmü