CerenDeniz Bebeğim 3,5 aylık ve uzun süredir sağ bacağında dizden yukarıdaki kıvrımda bir boğum var ama aynı boğum sol bacağında yok. Doktorumuz “kalça ultrasonu temiz çıktığı için dert etmeyiniz, kilo alınca geçer” demişti. Kilo da aldı ama geçmedi malesef. Bu durumda olan bebekleriniz var mı? Yoksa bu istisnai bir problem midir? Cevaplarınıza göre bu kez de başka bir doktora götürmeyi düşünüyorum.
sevcan CerenDeniz bılgım yok ama ödem gbı bsymı acaba? temızde çıkmış bence gözlemleyın bı sure daha geçmesse farklı bı doktora götürm derım zaten ağrı yada acı varsa tepkıde verır.
Esot CerenDeniz canim bacak cizgilerinden mi bahsediyosun mesela sahda iki cizgi solda iki cizgi gibi mi
Hifa CerenDeniz benim ilk kızımda da çizgiler vardı ama tam simetrik değildi kalça ultrasonu felan temiz çıkto doktor korkulacak bir şey değil zamanla geçer demişti geçti gerçekten.Sizinde geçer zamanla canım
taninmayananne Bende başka bir doktora görünün bizler büyük olan bacağn şiştiğini düşünürken diğer bacakta şncelme olabiliyor maalesef hafife almayın derim
CerenDeniz Kızlar yeterli cevap alamadım bu soruma 😥 Sizin bebekleriniz bacaklarındaki boğumlar nasıl?
CerenDeniz Evet evet aynen ondan bahsediyorum. Sağ bacağında olan çizgi sol bacağında yok. Bu çizgilerin karşılıklı bir simetri içinde olması gerekmiyor mu iki bacakta da?
Nily CerenDeniz benim kıZdada öyle sağda 2 solda bir boğum var. Herşeyi normaldi.hiç bu açıdan bakmamıştım olaya🤷♀️
Esot CerenDeniz benim oglumda oyle canim kalca ultrasonuna goturduk doktor son uc yildir bu kadar guzel bi deger gormedim dedi yani bi problem olcagini sanmiyorum