Mom93 Bizde de belirti var altta iki diş yeri kabarmış beyaz olmuş habire iki eli ağzında salyasi akiyo ve başı hep sıcak ateşi var daha bugün düştü 38 i geçmedi ama ateşi
meryembetul Melekannesi27 inanir misinix bnde kizimda oni grdum daha patlamadi biz 2 ay 24 gunluguz… Kehribar bileklik aldim hmn bizde genetik yigenlerimde erken cikardi…
Mlkdrn Melekannesi27 o zaman büyük ihtimal çıkar. Kızım 4 aylık 3 aylıktan beri bizimkide kabarmış baya ama üst damak o yüzden çıkmıyor altta olsaydı çıkardı belki.😊
Denizanasi2403 Melekannesi27 birebir ayni durumdayiz biz de 3,5 ayligiz bide bizim önce üstler geliyor 🤦♀️ tam bir tavşan olacak eşimde bebekken cok erken çıkarmış dişleri genetik tarafıa var tabi erken değil yani
Cemreela Melekannesi27 merhaba kızım 3 aylıkken alttan iki dişini çıkarttı 7 aylık şuanda 9 dişi var 10 ve 11. Kabarık ve şiş 😄 olabiliyor yani 😂 hayırlı uğurlu olsun
Melekannesi27 Deletedmom413 [url=https://hizliresim.com/04HWIG][img]https://i.hizliresim.com/04HWIG.jpg[/img][/url] Bi bakarmisiniz😊
Deletedmom413 Melekannesi27 4 5 aylikken böyle beyazlik bizdede vardi :) sonra kayboldu hala disimiz yok Damak belirginlesiyo demislerdi
Deletedmom413 Melekannesi27 Bende öyle hissediyodm dis saniyodm Takipte kalin diste olabilir Goren bilen tecrubeliler yazsa