Melekannesi27 Kizlarr galiba kızımın dışı çıkmış önce beyaz birşey gördüm dış gibi ama bilemedim sonra dokundun ki sifri bişey elime değdi diştir dimi? 3 aylıkken dış çıkar mi?
Purple13 Melekannesi27 çıkaran duydum. Diş nasıl geliyor bir bilgim yok valla😂 7 aylık olucaz hala yok. Erken çıkaran çok var ama burdada anneler yazmıştı
Seboss12 Melekannesi27 diş olabilir biZimki de dört ayda çıkarmıştı şimdi yedi aylık 6. Ve 7. Dişlerini aynı anda çıkartmaya çalışıyor sizinkisi de diştir ☺️
Melekannesi27 Seboss12 huysuzluğu bu yüzdenmiş demekki sürekli salyası akiyo elini kolunu emiyo kucağıma alsam benim elimi omzunu emiyo kulaklarını çekiyo sürekli meme emmek istemiyo sürekli ağzından çıkararak ağlıyor
Melekannesi27 Mom061 denerim ama daha küçük birşey ne zmana kadar buyur ikincisi ne zaman çıkar acaba
Melekannesi27 Deletedmom413 [url=https://hizliresim.com/04HWIG][img]https://i.hizliresim.com/04HWIG.jpg[/img][/url] Bi bakarmisiniz😊
Seboss12 Melekannesi27 aynen canım bizimkide öyleydi bi baktım dişi çıkmış erken diye üzerine düşmemiştim ama bi abda çıkıverdi hatta üç gün sonrasında bitane daha çıkmıştı bizim ilk ucu sivriyse diştir o canım
mavimsii Melekannesi27 aynı şeyleri benim oğlumda yaşıyor çok zorlanıyoruz nasıl rahatlatacagımı bilemiyorum 😥 2 ay 10 günlük daha insallah çabuk çıkar
Denizanasi2403 Melekannesi27 birebir ayni durumdayiz biz de 3,5 ayligiz bide bizim önce üstler geliyor 🤦♀️ tam bir tavşan olacak eşimde bebekken cok erken çıkarmış dişleri genetik tarafıa var tabi erken değil yani
Mucizem0001 Melekannesi27 bu saydıklarınızın hepsini bizde yaşıyoruz 3buçuk aylık olduk acaba benim bebegimdemi diş çıkaracak
Mlkdrn Melekannesi27 o zaman büyük ihtimal çıkar. Kızım 4 aylık 3 aylıktan beri bizimkide kabarmış baya ama üst damak o yüzden çıkmıyor altta olsaydı çıkardı belki.😊