Kayraya GlyAkyn inşlh cnm bizede gaviscon toz verdi bi ay kullandım pek bi işe yarmadı kendim kestim inşlh bizimkinde kendiliğinden geçer
Kayraya Cuucum evet cnm bende bi ay kullanıp kestim ilacı kendiliğinden geçer dediler gerek yol ozaman ilaca dedim biraz sabır inşlh geçer