sibelyasaralp Kayraya canim bizde 2 buçuk ayligiz bizimde daha 1 aylik olmadan reflusu vardı mama verdi doktorumuz bide damla kullanıyoruz çok sukur gecti bizim
Ecezgiolcan sibelyasaralp ne maması canım?bizde de reflü var ama bir türlü geçmiyor hep kusuyor bebeğim bi yerde gördüm anne sütünü katılaştıran mama sende onu mu kullanıyorsun
Kayraya sibelyasaralp Hangi mama cnm acaba biz aptamil kullanıyoruz hemde anne sütü alıyor emdikten sonra kusuyor gerçi
Dilara55 sibelyasaralp hangi mama canım ve damlanın adını söyleyebilir misin ben çok üzülüyorum oğlum için artık dayanacak gücümüz de kalmadı artık 😞 o kustukça ben ölüyorum sanki
sibelyasaralp Dilara55 evolvia AR kullaniyoruz damlada maflor+ bize iyi geldi canim cok sukur gecti kusmamiz
fatima Kayraya bebeğinizin emmesini siz mi ayarlıyorsunuz peki, yoksa kendisi doyunca memeyi bırakıyor mu?
Biricik Benimde çok fazla kusuyor cokk hemde artık bezler yetmiyor saniye ıslak oluyor gaviscon bende kullanıyorum ama ne bilim anne sütü alıyor neden çok kusuyor ne oluyor anlamadim
Kayraya fatima cnm ilk iki ay sürekli emiyordu kendisi bırakana kadar emziriyordum doymuyor diye mama başladım şimdi 4 aylık oldu bir Aydan beride meme reddi başladı emmek istemiyor uykuda emziriyorum anca biberonunda istekli emmiyor artık ne oldu anlamadım sürekli emen çocuğa
Kayraya Grkemyktas fışkırtarak kusuyordu ve sürekli kusuyordu 4 aylık oldu hala kusmaları devam ediyor geçmedi
fatima Kayraya alla alla tüh ya canım, senin için zor olmuştur.. üzülme ama emmiş en azından artık en ufak şeylerle kendimizi teselli ediyoruz.. bizimki sürekli emmek istiyorda acaba dogduğunu anlamıyor mu diye şüpheye düştüm.tabi kusuyor haliyle gaz filan derken sürekli araştırma halindeyim.. teşekkür ediyorum yorumun için canım.. şu an mama ile devam ediyorsunuz ama değil mi??
GlyAkyn Kayraya benim bebeğimde de vardı doktor önce motilium şurup verdi bir hafta etki etti sonra bir işe yaramadı daha sonra anne sütü kıvam artırıcı olarak bebelac gold thickener verdi emzirmenin hemen ardından bir ölçek veriliyor baya bi işe yaramıştı ama çok şükür beş aylık olunca kendiliğinden geçti sabredin sizin de geçecek inşallah 🙏🏻
Kayraya GlyAkyn inşlh cnm bizede gaviscon toz verdi bi ay kullandım pek bi işe yarmadı kendim kestim inşlh bizimkinde kendiliğinden geçer
Cuucum Kayraya benim bebeğim 3 haftalıkken başladı, reflü yatağı biraz hafifletti birde sık besleyin az besleyin dedi, kusmaları geçmiyor ama , çok şiddetli olursa ilaç verelim yoksa gerek Yok zamanla geçer dedi
Kayraya Cuucum evet cnm bende bi ay kullanıp kestim ilacı kendiliğinden geçer dediler gerek yol ozaman ilaca dedim biraz sabır inşlh geçer
Kayraya fatima evet cnm mama ve geceleri uyurken emzirmeye çalışıyorum ilk aylar öyle doyduklarını anlamadıkları içim sürekli emmek isterlermiş bende sürekli emziriyordum seninki kaç aylık cnm