PaaPiis nurse harveys, sap simplex ,debridat şurup kullanıyorum şuan biraz daha rahat.daha önce zinco ve metsil kullandım faydasını göremedim.3 aylığız doğduğu günden beri çekiyoruz gaz sıkıntısını.inşallah geçer..
EmineAhlas Esilanur zinco diye bir damla var biz bir hafta önce doktora sorup başladık şükür çok işe yaradı diğer hiçbir damla bize yaramadı 3 yaş üzeri yazıyo ama bebeklerde kullanabiliyor arkadaşlarım ve ben kullanıyorum yani sabah iki damla akşam iki damla veriyoruz istersen dene canım
2729 Benim oğlumda 1 aylık aynı şekilde gaz problemi yaşiyoruz. Metsil kullanıyordum pek bir faydası olmadı. Zincoya başlattı doktorumuz ikisini aynı anda kullancagız bakalım. Onun haricinde her gün mutlaka kimyonu suya koyup iciyorum o biraz rahatlatıyor sen de dene istersen.
2729 Esilanur Kendin içiyorsun canm sütünden ona geçtiği için onuda rahatlatıyor. Ebe bir akrabam var o söylemişti.
Linasuannesi Esilanur Esilanur canım benim bebeğim 3.aya giricek bitti nerdeyse arada oluyor kesinlikle masaj yapmalısın ve her altını değiştiğinde eğer izin vermiyorsa emerken karnını aç öyle yap biogai sancı yapıyor bebekte sed gayet iyi ama hergün aynı saatte düzenli kullan bence ben masaja başladığımdan beri birkere bile vermedim gaz damlası ve sıcak havlu yap çok sakinleştiriyor
Mrsxscape Esilanur zbiz sadece biogia kullandik. Anne sutu mu emiyor mama takviyesi varmi? 4 ayda bitti bizim. Plates topunda uyutuyorum bende o düreçte alişti hala öyle uyuyor. Acı elma yaği çok sakat iş epilepsi riski var.
Mysunshines17 Esilanur bizimde aynı durum var su an3 gündür çok kriz halindeydik Biogaia ve acı elma yağı kullandık ama yeterli olmadı dün itibari ile simplex kıllanmaya başladık ama her ürünü doktorumuzun tavsiyesi ile aldık dünden bu yana şükür rahat ettiler.Ayrıca biz ılık banyo ve mutlaka her bez değişiminde bebe yağı ile karın ve ayak bölgesine elimizde yağı ısıtıp masaj yapıyoruz bu şekilde dünden bu yana rahat ettik.Ayrıca kundak ile de uyurken karın bölgesini sıcak tuttugumuz için faydası olduğunu düşünüyorum