Esilanur Bebeginizde hangi damlayı kullandınız yada hangi yöntemleri denediniz lütfen yardım etin arkadaşlar
sukranaslier Esilanur damlayı doktorunuza danışmadan kullanmayınız gaz masajı yapın YouTube de videoları var çok rahatlatıryor
Denizanasi2403 Esilanur cok çektik gazdan hala çekiyoruz 3 ay 10 günlüğüz valla en cok kundak yapıp plates topunda zıplamak ise yarıyordu her bebekte fark ediyor. Bide aci elma yagi ayak altina masaj biraz rahatlatıyordu. Mutlaka dr kontrolu gerekli bazen farkli durumlar olabiliyor alerji vs. Gibi aslinda tüm çözümler kisa süreli fizyolojik bir durum ve bebegin sistemleri gelisene kadar maalesef sadece kisa süreli rahatlıyorlar. Birde dr önerisi ike probiyotik kullanabilirsiniz.
Ayztgce Esilanur bebeğinize bol bol kolik müziği açın biz oğlumdan ilk 2 ay çok çektik gaz konusunda şimdi 3 aylık 1 aydırlar rahatız . Geceleri ayağının altına bebeği yakmayacak sıcaklıkta sıcak su torbası koyun . Bu bir süreç ne damla kullandıysak biz de işe yaramadı sadece ayağının altına gece yatmadan önce bir damla adaçayı yağı aktardan almış ve kullanmıştık ( bu yağı kullanmak için 1. Ayını tamamlamasını bekledik ve sadece bir damla sürdük sizde işe yarar mı bilemem alerji falan yapar belki ama bizde yapmadı bebekten bebeğe değişir) Ben oğluma Vicol diye bir damla tavsiye etmişti doktorum hala onu kullanıyorum , kullanıyorum dediysem şu an 2 haftada bir kere belki veriyorum .Yediklerinize dikkat edin demiyorum anne olarak zaten dikkat ediyorsunuzdur muhakkak . İnan’ın bu bir süreç ve ne yaparsanız geçmiyor sadece zaman çok ciddiyim . Dayanması güç ama sakin olun akşam beşten sonra ılık bi duş aldırın bebeğinize rahat uyur biz hep öyle yaptık 2 ay boyunca .
HsnyErbayCetin Esilanur bütün damlaları kullanıyoruz şuan, biogaia, sab simplex, vicol, nurse, relactaz bunlar tamamen geçirmiyor. Masaj yapıyorum bacakları çalıştırmaya yönelik. Karnının üstüne yatırıyorum. Ama bide şu var ne yapsan da 4. Aya kadar bu gaz olacak…
sukranaslier Esilanur sen bence bir doktora götür canım belki karnı açtır benim doktorum 4. Haftadan sonra başlar gaz problemi demişti 1. Aydan sonra başladı
Esilanur sukranaslier yok kuzum karnı doyuyor emiyo bide üstüne mama veriyorum tutmuyor aglıyor aç olan tutmazmı
Celestial Esilanur nurse harveys ve bazen de acı elma yağı( topuğuna veya karnına sürülüyor) kullandık ama bir faydası olmadı. Yaptırmak pek istemiyordu ama en işe yarayanı gaz masajı. Sabırla yapmak lazım. Emzirirken çok hava yutturmamaya çalışın ve mutlaka emzirdikten sonra gazını çıkartın. Yine de gazlı bebekse ne yapsanız da gaz oluyor. Gazını çıkarttım sanarken bir bakıyordum daha ohoo bir sürü gazı varmış. Bitmiyor yani gaz. Bebekten bebeğe değişir ama bizim 2,5 aydan sonra düzelmeye başladı. Sabredin yoluna girecek.
NicoRobin Esilanur bunu ben de merak ediyorum. Ama 2 gündür şunu farkettim anlatayım.. önceki gün akşam 8 gibi inanılmaz bir gaz çıkarması oldu böyle arka arkaya. Vay kuzum dedim bu kadar gazla iyi durmuşsun valla. Neyse üstüne 9 9.30 gibi uyudu. Ben de yattım. 5 buçuk saat uyumuş yavrum hiç uyanmadan. Dün akşam da sancısı var biliyorum çok az gaz çıkardı ve sürekli uyanıyordu bi süre gözlemledim baktım her uyanışında ıkınarak uyanıyor. Neyse tam anlamıyla çıkaramadı gazını. Ve gece 2 saate bir uyandı hem de ağlaya ağlaya şuan da zor sakinleştirdim mesela kucağımda uyudu.. yani demem o ki gazdan ve geçecek. Sabır..
Aryemus_3 Esilanur Annelik çok zor hele gaz dönemleri 3.14 günlük bebegim azaldı gaz olayımız biogaia relactaz nurse harveys ve son olarak sap simplex kullandım bol bol gaz masajları yaptım karnına sıcak havlu koydum tabi o zaman hava serindi beyaz gürültü açtım emzirdikten sonra dik gezdirdim gazını çıkarmadan uyutmadim popo deliğine ve karnına zeytinyağı ve hindistan cevizi yağı sürüp masaj yaptım sap simplex mi yaptiklarim mı iyi geldi bilmem yada herkesin dediği gibi 3 aydan sonra hafifler ondan bilemem
Ssusam Esilanur biogaia kullandım hergün aynı saatte verince işe yarıyor. Acı elma yağı ile de ayak altı ve göbek çevrine masaj yaptm ve sıcak tuttuk kiraz çekirdeği kemeri ile baya azaldı gazı sonrada geçti.. Bir de yüz üstü yatırıp atağına sıcak su koyun deneyin iyi gelir inş.. Bebek uyutucu müzikleri de tavsiye ederim bnm bebeğim pış pış ve su sesinde sakinleşiyo uyuyo
Glsmblm3 Denemdiğim damla kalmadı acil e kaç kere gittik bilmiyorum 33 günlük bebeğim arada relaktaz kullanıyorum onum dışında Biogaia 5 damla bir kez ve nurse harveys in gaz damlasını 3 öğün 5 damla veriyorum tamamıyla geçti mi hayır ama kendi kendine kaka ve faz çıkartmaları ara ara yapıyor bide çok sıkışırsam kimyon çayı veriyorum