Shda45ky bebeğin gelişimi ile ilgili olan ve sizi endişelendiren şeyleri doktordan öğrenmelisiniz burada herkes birşey söyler herkes kendince haklı ve biz ne kadar tuttuğunu görmüyoruz belki gerçekten yetersiz kalıyor ayına göre tutuş yok belkide normal tutuyor siz endişe yaptınız ? Her ay kontrole götürmenizi tavsiye ederim gerçekten problem varsa egzersiz öneriyor doktor. Mesela yere yüzükoyun yatırın ellerinin üzerinde göğüs kısmına ince destek olsun diye yastıkta koyulabilir bebeğiniz kalkmaya çalışır gibi yapıp kafasını kaldırıp indirecektir elinden kolundan destek alıp. yorulacaktır da. gün içerisinde fazla olmamakla birlikte yaptırın bu egzersizi gözlemleyin. Kasları güçleniyor tutabilmesini sağlıyor. Anlatabildim mi bilmiyorum ama YouTube’dan falan bakın isterseniz belki vardır.