Shda45ky böyle gerizekalı bilinçsiz insanlar varken bizler de maalesef üzülüyoruz canım bende çok üzülüp kafaya takmıştım ama İnan ki şimdi biri ağzından çıkanı külağı duymayan insanlara cevabım çok ağır oluyor benim de kızım küvezde kaldı emmedi ememedi mamayla büyüyor ay emmedi küçük kaldı yok emziremedin yok bilmem ne yok küçük kaldı gerçekten canım bilinçsiz insanlar her çocuk farklı ve her çocuğun gelişimi hakikaten çok farklı ve sende zamanla göreceksin suan daha küçük zamanında herseyi yaptığını gözlemlemiş olacaksın hiç güzel canını üzme ve yavrunla keyifli zaman geçir 🙏🧿❤️