Emirinannesi1 canım be yaptın vuruldunuz mu aşıları. Bizde kabul etmediler maalesef hepsini yaptı. Çoçuk çok ağladı çok zor sakinleştirdim ememedi bile acısından iç çekmekten aç aç uyudu diyebilirim sonrasında bu saat oldu hala uyanıkken çok huzursuz canı acıyor belli sürekli iç çekerek ağlamaya devam ediyor. Ama ateşimiz yok şükür. Oda ısısı 26 da bende atlet üzeri yarım kollu zıbın ve çorapla yatırdım şimdi birde müslin örttüm üstüne.