Emirinannesi1 Merhaba! Arkadaşlar perşembe 2.ay aşısını olucaz çok korkuyorum yan etki olur birde oglumun cilt döküntüsü var doktor alerjiden şüpheşenio eger alerjisi varsa aşı bi zararı dokunurmu birde aşıdan önce doktor muaynesi nasıl olmalı
MaviNil Emirinannesi1 Bizde hiç bir yan etkisi olmadı. Öyle ki aşıya giderken konustuk. “Azıcık acıyacak ama senin sağlıgın için sakın korkma ben hep yanında olacagım ağlarsan sana sarılacagım” dedim iğne girer girmez 3 sn falan ağladı. Ateş vs olmadı. Alerji durumunu bilemiyorum
Emir123ali Emirinannesi1 bizde yarın olucağız zaten hiç durmuyor nasıl olucak bilmiyorum inşallahh ateşi olmaz huysuzluğu bi sorun olmaz inşallahh diye hep dua ediyorum inşallahh sprunsuz atlatır bebeklerimiz🤲🤲
Deletedmom348 Emirinannesi1 Canım eğer böyle bişey varsa doktor kontrolünde olsun aşıları. Önemli bir konu
milasmommy Emir123ali bizimde yarın canım ben iki aşıyı yarın yaptırcam veremi Cuma yaptırmayı düşünüyorum hepsi aynı anda çok ağır gelir ateş yapar çünkü. İki bacak bir kol. Sağa sola yatamaz canı acır kucağımda tutsam kolu acır diye düşünüyorum aslında Çarşamba yaptırcaktım ama 15 temmuz diye kapalıymış sağlık ocağı. İnş kabul ederler bu durumu yarın söylicem işte sağlık ocağına böyle yapalım diye
Tugcee2390 Biz de iki gün çok huysuzluk olmuştu maalesef😣 ama onun dışında ateş kolunda bacağında şişme morarma vs falan olmadı şükür
Defnemom41 Bizim kızda alerjik bebek. Döküntüler mukuslu kakası filan vardı. O gün ateşimiz çıktı akşam calpolle geçti çok şükür bir daha sıkıntı olmadı . Sadece o gece iyi takip edin yeter
Azraeva Emirinannesi1 biz de bugun olduk. Korkmayin bebeginize direk yansiyor bu siz ne kadar rahat olursaniz o da o kadar rahat oluyor. Ilk asisinda elini bile tutamamistim ona zarar verenin ben oldugumu dusunmesin diye sacma bir dusunceye girmis annem elini oynatmasin diye tutar tutmaz aglamaya basladi. Ve o an anladim benim panigimi hissettigi icin daha cok etkilendi. Bugun ise sarkilar soylerek igne sonrasi hemen kucagima aldigimda direk sustu. Yani siz olabildigincs sakin kalin bebeginizin gozlerinin icine bakarak bunun normal oldugunu ona yansitin. Asi konusu benim de kafami karistiriyor ancak suan daha iyi bir secenegim de yok gibi geliyor riske atilabilecek bir durum degil. Ebe de genelde 1 yas sonrasi asilarin ates yapacagini soyledi istisnalar disinda. Siz rahat olun bebeginizi rahatlatin canim anne ❤️
milasmommy Emirinannesi1 canım be yaptın vuruldunuz mu aşıları. Bizde kabul etmediler maalesef hepsini yaptı. Çoçuk çok ağladı çok zor sakinleştirdim ememedi bile acısından iç çekmekten aç aç uyudu diyebilirim sonrasında bu saat oldu hala uyanıkken çok huzursuz canı acıyor belli sürekli iç çekerek ağlamaya devam ediyor. Ama ateşimiz yok şükür. Oda ısısı 26 da bende atlet üzeri yarım kollu zıbın ve çorapla yatırdım şimdi birde müslin örttüm üstüne.
Azraeva Emirinannesi1 ah canim annecim neden bayilsin emin olun bebekler cooook guclu rabbim onlari oyle ozel yaratmis yollamis ki bize. Tek ihtiyaclari bizim dogru yonlendirmemiz. Bebekler bizim enerji tasimiz direk cekiyorlar olumlu olumsuz her duyguyu. Bebeginiz icin sakin kalmaya calisin ki ilerde onda buyuk travmatik etkiler yaratmasin bu durum. Asiya giderken sevin oksayin kucaginizda gidin gelin ki rahatlasin siz de rahatlayin minikle
Azraeva Aybarss_Mom karma asi yani difteri, tetanoz, bogmaca ve hib hastaliklarina karsi bagisiklik kazandiran asi, pnömök digeri de. Rota icin hala kafam karisik doktorumuzla konusup cuma gunu karar verecegim
Aybarss_Mom Azraeva karma aşı ve pnömok aşısı aynı gün mü yapılıyor ben sadece rota virüsü aşısı yaptırdım verem içinde Salı günü gideceğiz hemşire diğerlerinden bahsetmedi
Annekeki Biz epey kolay atlattik cok sukur atesi bile cikmamisti. Korkutmayin kendinizi bebekler sandigimizdan daha guclu. Bence hepsini yaptirin ayni gun o da kurtulsun sizde🙏🏻
Azraeva Aybarss_Mom 3 tane aşı yapıldı rota istiyor musunuz diye sordular ben de biraz daha arastırmak istediğimi söyledim
Aybarss_Mom Azraeva anladım canım geçmiş olsun bu arada bizede yapar herhalde hemşire diğer aşıları 3 4 aşı aynı gün olunca bi sıkıntı oluyor mu bir de aşıdan önce doktora muayene ettiriyor musunuz