Newmothers 72 günlük bebeğim var. İnanın denediğim bir şey kalmadı bestlak damla, rezene, humana dereotu . Düzenli kullanmıyorum yalan değil ama sütüm yine çok çok azaldı. Ne yapabilirim bayanlar 😔
kubra_s Newmothers canım ne yaptıysam benimde artmadı dut tarifleri bol sagma vs çocuk emmedikten sonra zor
23201060 Newmothers motilium ilaç. Recetesiz alabiliyosunuz. Çocuk doktorumuz önerdi hic bi zararı yok 4. Aydır kullanıyorum. kesinlikle tavsiye ediyorum. Kime söylediysem dua ediyor.
Agah65 Newmothers galactago damla da aklınızda olsun, dediğiniz gibi ben de çoğu şeyi denedim işe yaramadı , bende de süt arttıran galactago damla oldu , ebebekten almıştım,deneyin siz de , belki işe yarar
Synmannesi Newmothers bak kuru dut koy tavaya 2 de kuru incir doğra tereyagda kavur sonra yumurta kır ye dua edersin. 🧿 iy deme tadı enfes
Newmothers 23201060 sağlıklı bir şey mi bebek emzirirken içmek acaba. Şimdi okudum, kimi doktor öneriyor kimisi öner miyor. Bir de kaç tlye aliyorsunuz?
_yaseminturann 23201060 merhaba ben de bir kez kullandım 1 hafta kullan dedi sadece hemşire siz sürekli mi kullanıyorsunuz?
IrmakAliKerim 23201060 canım bende 1 haftadır kullanıyorum ama aman aman bi fark yok sen ne zaman gördün faydasını hemen mi günde kaç tane içiyosun
23201060 Mother_ yemek sonrasi sabah akşam birer tane. Kullanmayı unuttuğumda göğsümün yumuşak oluşundan anlıyorum oyle düşünün
23201060 Newmothers bana çocuk doktorumuz önerdi ve ayrica hastanenin başhekimi oluyor. Zararlı biseyi yazmaz.
Asya_ Faydası olur mu denediniz mi bilmiyorum ama ben her emzirmeden önce sıcak su ile havlu ıslatıp goguslerime masaj yapıyordum yaklaşık 1 ay yaptım bunu. Ve her gün duş a giriyordum. Hiç bırakmadım emzirmeyi yarım saatte bir emzirdigim bile oldu . Humana + beslak diye damla kullandım yaklaşık 1 ay yaptım bunları sonra düzene girdi .
Mother_ Motilium icimdeki kagidi okudum emzirme döneminde bebekde kalbi etkileyen istenmeyen olumsuzluklar yan etki olabilir yaziyor 😏
23201060 Mother_ asıl amacını okumuşsunuzdur. Sindirim düzenini sağlamak için. Ben cok arastirmadim doktoruma güvendim kullanıncada hemen etkisini gördüm. Bu kadar düşük dozda bi ilacin bebegin kalbine zarar vermesi yani bilemiyorum. Karar sizin