3 aylıkken yaptırdık iyikide yaptırmışız diyoruz ilk uyuşması için iğne vurdular ağladı biraz sonra 40 dakika bekledik işlem için tekrar girdik hiç ağlamadı hatta uyanıktı etrafı izledi 10 dakka sürdü sonrasında bardak kapattı doktor bez değmezsin pipiye diye 1 hafta boyunca kullandık biz bardak olayını merhem verdi 1 antibiyotik 1 tanede ağrı kesici eve geldik 5 saat uyuşukluk devam ediyormuş sonrasında calpol verdim ilk çişini yaparken ağladı gece uyudu herhangi bi sorun yaşamadık 2. Günde kakasını yaparken ağladı sulu yaptığı için pipisine kadar gelmişti 3. Gün banyo yaptırdık pipisine dokunmadan sadece köpüklü su akıttık iyileşme sürecini hızlandırdı ve 1 hafta içinde tamamen iyileşti asıl zor olan ilk gün Ümran tıp merkezi ümit hanım 300 tl