Nuryalcndag merveikra canım bizde şey derler bir göğsünü emzirirken diğer göğsünü elinle sıvazlayarak sütü dağıtacaksın o zaman akmıyo ben hep öyle yapıyorum
Muberra merveikra cnm cok guzel bisey keske bendede oyle olsa bnm iki ay falan akti sadece. Sutun cok demekki sari olmasinin nedenide yagli olmasindandir.
Kemalinannesi merveikra benimde 15 günlük bebeğim bende ped kullanıyorum eevt birinden emince diğerinden akıyo sarı olması iyi yağlı oluyomuş o da bebeğe faydalıymış ama sanki doymuyo sürekli bi emme modunda bende bazen sütüm yetmiyo mu diye düşünüyorum 🤔
mrsoztomurcuk Kemalinannesi Benim de 11 günlük dediğin gibi. Özellikle geceleri sürekli meme arıyor. İçiyor, doymuyor gibi hissediyorum. Bi de akan süte üzülüyorum çocuğum içerdi, ziyan oldu diye. 😔
merveikra Kemalinannesi 15 gunlukse normaldit r canim su an yapabildigi tek sey emmek oldugu icin. bizimkide oyleydi
HsnaaE Maşallah okuyunca nasıl imrendim keske benimde sütüm öyle olsa 4aylık oğlum var sadece 2ay o şekilde oldu emzirebildim simdi ise neler deniyorum sütüm olsun diye inşallah olmayan bizlerinde olur sizinde uzun süreler olsun inşallah
merveikra HsnaaE insallah bol bol sutun olur canim tatli seyler sut yapiyor bende sende dene belki ise yarar
Kemalinannesi mrsoztomurcuk aynısı bende öle sütüm boşa gidiyo diye üzülüyorum çocuğuma gitse keşke sanırım bu süreç de böle
Kemalinannesi merveikra insan ne emdiğini göremediğimiz için yetiyo mu yetmiyo mu diye hep aklımızda anne olmak böle bişi
NurR merveikra yağlı olduğu anlamına geliyor sanırım, terbiye olunca bebeğine yetecek kadar geliyor yakında düzelir, fazla olur inşAllah hep böyle🙏🏻
Gul_hamad Sevilsevil aaa )) bende kac gundur sutum azaldi diye üzülüyordum... 40i yeni cikti oglumun ama eskisi gibi akmiyor. Böyle oldugunda terbiye mi oluyor?