merveikra kizlae 4 ay once dogum yaptim. emziriyorum kizimi sadece. ama goguslerim terbiye olmadi daha gogus pedini gunde 1 kere degistirmem gerekiyor o kadar islaniyor ve degistirdigim zaman pedler sari oluyor yani sutumun renginden galiba normalmi bu durum
Sevilsevil merveikra ben de ilk zamanlar sürekli ped ile geziyordum akiyordu hep ama 1. Ayin sonunda terbiye oldu hatta üzülmüştm sütüm mü azaldi diye 😄 sütün sarı olması da galiba yağlı olmasindan kaynakli. Bebeginiz güzel kilo aliyordur o zaman
Annesinin1tanesi merveikra benm kızımda 4 aylık bnde aynı durumdayım maşallah diyelim kendmze inş hep böle devam eder 🤗🧿
Rukiye66 Beşinci aya girdim hep makinayla sağım yapıyorum hep akıyor ped dayanmıyor atlet iç çamaşırı sürekli değişiyorum birinden sağarken öteki akıyor altına diğerinin sağma biberonunu bırakıyorum
merveikra Rukiye66 aynen ben sagmiyorum ama birinden emzirirken digerinden aktigini hissediyorum sutyen atlet dayanmiyor
Gul_hamad Sevilsevil aaa )) bende kac gundur sutum azaldi diye üzülüyordum... 40i yeni cikti oglumun ama eskisi gibi akmiyor. Böyle oldugunda terbiye mi oluyor?
Nuryalcndag merveikra canım bizde şey derler bir göğsünü emzirirken diğer göğsünü elinle sıvazlayarak sütü dağıtacaksın o zaman akmıyo ben hep öyle yapıyorum
Kbraeren Benim oğlum da 5 aylık 7 400 grm kilosu azmı sütüm yetmiyoumu diye düşünüyorum artk mamaya başladı aptamil
ArasinnAnnesi Kbraeren sutun ne güzel var maslalh kilosu da iyi yani boşu boşuna çocuğu şişirmenin ne anlamı var anlamıyorum ben bu doktorları
ArasinnAnnesi Ne güzel sütünüz çok ki o yüzden akıyor benimde 10 aylik oğlum 8. Aydan beri akmıyor sedece emince geliyor önce çok sütum vardı ama göğüslerim git gide yumuşadı