Aymiraaa dikkatli okursanız ben mama verin gibi bir şey söylemedim. ayıca ek gıdaya yeni başlayacağı için tadımlarla başlar ne kadar doyabilir? mamada mineral vitamin destekleri var. mama alan bebeklere bile doktorlar ilk 6 ay ek gıdayı “genelde” önermezler. ayrıca annenin sütü de varken ek gıdaya başla demek ne kadar mantıklı? ek gıdaya başladığında bebek daha az anne sütü almaya başlayacak. yine dikkatli okursanız ben kafama göre bu böyledir demiyorum. sağlık ocaklarının duvarında bile ilk 6 ay anne sütü diye yazar. dünya sağlık örgütünün de önerdiği bu şekilde. doktorların %80-90ı 6. ay dolmadan başlamayın derken bazıları erken başlatabiliyor. doktor diye her yaptıkları kesin doğru diye bir şey yok. neden 6 aydan önce başlatmadıklarını okuyup araştırın farklı doktorları dinleyin bir anne olarak aklınıza yatan ne ise onu yapın.