Oglusumm Reflü olabilir bende yazacaktım kilo meselesine takıldım merak etmeyin ilerleyen zamanda geçiyor sizin yediklerinize dikkat etmeniz gerekir sadece emziriyorsaniz, ve formül mamayı Ar olarak alırsınız yada şurup kullanır . kızımdada vardı ek gıdaya geçince bitti . Bebelac ar ve şurup kullanıyorduk bizde .