Deletedmom5284 İyi yapıyorsunuz kuzum. Sakın ama sakın. Bizim en olmaz dediğimiz insanlarda bile çıktı. Adam her yere dağıtmış. Şimdi hastanede yatıyor valla. O da hep transfer yapmış villa kiralamış. Bence bu sene tatile gidilmemeli. Çünkü bizim gibi tatil yerlerinde vaka çok fazla arttı.