Rabik42 şuan kullanıyorum damlayı ve diyeti tamamen bıraktım.
çünkü laktoz intoleransı olan çocuklar evet süt ürünlerine karşı hassaslar ama anne üstünde de var laktoz ve siz süt ürünü tüketsenizde tüketmesenizde sütünüzdeki laktoz geçecektir bebeğe.
laktoz emilimini sağlamak için de relaktaz kullanılmalı.Ve bence bugün biraz arttırın miktarını ve deneyin bakalım düzelme olacak mi. Zaten gün boyu 64 damlaya kadar sıkıntı yok