Rabik42 benim de bebeğim 4 aylık ve doğduğu günden beri gaz sancısı, sürelkli ağlama, gürültülü ve yeşil kaka derken en son laktoz intoleransı dedi doktorumuz ama bu süreçte farklı farklı teşhislerle aylarımız geçti. 40 gün çoklu besin diyeti yaptım sadece patates ve pirinç yedim ve bunları da sadece zeytinyağı ile pişirdim
bu üç besinden başka hiçbir şey yemedim ve asla kaçak yapmadım.
ama değişen bir şey olmadı çünkü laktoz anne sütünde de vardı ve siz ne kadar diyet yaparsanız yapın sizin sütünüzdeki laktoz bebekteki şikayetlerin devam etmesine sebep oluyordu.
sonra relaktaz damla kullanmaya başladım ve her emzirme öncesi 5 damla verdim.
toplamda 64 damlayı geçirmemek şartıyla emzirme öncesi 8 damlaya kadar çıkabiliyorsunuz. Dr önce 4saatte bir 5 damla demişti ama bizde öyle işe yaramadı.
biz çözümü her emzirme öncesi damlayı kullanarak bulduk.
biraz uzunca oldu affola.