Deletedmom347 her anne bunları yaşıyor canım, biz de yaşadık inan. Arkadaşım 2. Bebeğine doğum yaptı o bile yaşadı. Benim de bebeğim aç kalmış sütüm azmış,zayıfladı iyice, 3 gün sarılıktan hastaneye yattık,1 gece. Hala kendimi suçlarım. Meme+mama gittk 4 ay. Hep sütümü dert ediyordum şu an olsa umrumda olmaz. Süt yeterli olduğunda mamayı bıraktı bebeğim. Şu an hala emiyor 14 aylık. Hiç üzülme çok çabuk toparlanıyorlar bebeğim hep iri gitti ayına göre hala da uzun boylu. Gelişimi için endişe etme. Arkadaşım ilk bebeğini 2 sene emzirdi, ikincisini 1 ay. Mamayla büyüdü ama tırım tırım cin gibi. Sağlıklı olsun