Edizbulut
Bebeğim prematüre değil ama rotavirüsün 1. Dozunu yaptırdım. 2 türlü ilaç var biri rotarix 2 doz yapılıyor biri rotateg 3 doz yapılıyor. Bizim doktorumuz 3 dozu tercih etti ama 2 side olur. 2- 4 ve ya 3-5. Aylarda yapılıyor. İlk dozu belli bir haftayı geçmemesi lazım. Bana ilk söylediklerinde araştırdım ve yan etkileri beni çok korkuttu sonra iyi bir hastanin immünoloji uzmanı profesörü olan yakınımızla görüştüm. Kesinlikle yaptırmamı çünkü virüsün ölümcül olduğunu ve riske atılamayacağını kendi kızınada yaptığını söyledi. Güvenle yaptırdım ve hiç yan etkisi olmadı 1. Dozun, 2.dozuda bu ay bakalım inşallah olmaz…