Edizbulut canım bunlar önemli aşılar ama fiyatı yüksek olduğu için malesef devlet karşılamıyor. Maddi olarak ciddi anlamda zorladığı için sağlık ocağı da yaptır da yaptırma da diyemez. Yaptırma dese sorun olabilir yaptır dese maddi durumun olmayabilir. Benim ikizlerim geçen hafta 3 ayı doldurdu ve yaptırdık biz de ilk dozunu.