Kbrbydk TwinsmomDA doktor sütümle karıştırıp vermemi söyledi ama ben önce 5ml su ile bir karistirip 10ml sütümü sagip karistirdim ustunde de 10ml mama ekleyin diyordu bende öyle yaptım sorun olur mu ki
Arenn Kbrbydk sağıp verdiğim için ben sütüne karıştırıyordum ama a koydum ve çok sık da vermedim feci kabız yaptı bildiğin patates püresi gibi yaptı zorlandı çok günde 1 falan yarım şaşe verdim
Dmrcnn Kbrbydk toz olansa doktorum bana bebek tokken 5ml (1tatlı kaşığı) anne sütüne 1paket gaviscon ekleyip karıştırıp vermemi söylemişti
Kbrbydk tosbikannesiii bugün başladık bakalım ise yarayacak mi. Simdilik baya gaz çıkartıyor ağızdan inşallah huzursuz etmez yeni geçti gaz sancilarimiz
Gulsen-mira76 Kbrbydk benim kızımda öyleydi ilaç falan kullandık ama oturmaya başlayınca geçti şükür siz gavisconu mamasina yada suya karıştırıp icirebilirsiniz bende öyle yapıyordum
Kbrbydk Gulsen-mira76 sizde de böyle kivranma filan yaptı mı gaz sancisi gibi. Uykusunda çok ağladı ilacı verdikten sonra uyanınca çok gegirdi. Sancı mi yapıyor acaba