Kbrbydk bizde kullanıyorduk. Mamasına katiıyorsun canım bize 3 toz paket demisti doktor ben 2 veriyordum. Mamasjna karistiriyorsunuz kivami da hafif kati oluyor bu sekilde kusması da azaliyor. Biz kullanamadik tabi yarida bıraktık daha cok kustu enzim yükseliği var diye.