Pinkbery bana doktorum zamanla büyür demisti ama tek bi doktora gittim simdi siz böyle yazınca aklım karıstı bir iki doktora dahamı gitsem acaba. Benim hamilelikten ömce vardı hamile kalımca büyüdü biraz şuam ne durumda bilmiyorum pandemi yüzünden gidemedim dogumdan sonra hstaneue sadece doktorla görüstüm. Ama dediğim gibi tek doktorla kalmamak lazım en iyisi baska doktprlarada görünmek sanırım