Ruzgarin_annesi boyutu hala aynı.4cm 21.haftada görülmüştü ayrıntılıda.hamilelik boyunca biraz büyüdü sonra tekrar eski boyutuna döndü. Bakan doktorda demişti muhtemelen dogumdan sonra büyümesi durur.kalır o şekilde.Öncesinde varmıydı sizde hamilelikte mi cıktı.ben birkac doktora daha sordum cunku. Hepsi aynı yanıtı verdi. Rahim dışında oldugu icin hamileliğe engel olmaz şuan aldırmaya gerek yoktur büyümediği sürece diye🤦♀️hatta son gittiğim doktor ilerleyen yaşlarında ara ara kontrol ettir büyürse aldırırsın demişti. Bildiğim myomun cıkma yerine baglı yani bebegin oluştuğu yere yakındaysa ozmn sıkıntı olur demişti Dr. Büyüyor mu sizinki?