Rkaraevli Birsenkerim 15inde 3 aylık olacak. Seminerler 24 Ağustos’ta başlayacak ve çok küçük olacak daha. Salgın sebebiyle de hiç ayrı kalmadık çok alıştık birbirimize. Bakalım nasıl atlatacağız bu süreci. Allah tüm çalışan annelerin yardımcısı olsun.
Tugbacolak Birsenkerim ben nerdeys eher markayı kullandım cAnım hepsı aynı bı farkları yok hepsınde ml gostergelerı var ancak bıberonla aynı olmuyor cunku posetler sekıl ıtıbarı ıle dengesızlık gosterıyor kı zaten poset uzerındede ortalama dıye yazıyor
Birsenkerim Tugbacolak bebeğim 4 aylık oluyor Eylül de :)) cc oranı az gelmesin poşetler de var mı diye merak ettim teşekkür ettim
laktas Birsenkerim tek kullanımlık poşetler. Dilerseniz plastik şişeler oluyor. Onlarda depolayabilirsiniz. Ama cok sağıcam derseniz poşetler daha iyi. Ben şimdiden bi 30 tane stokladım. İşe gidince kullanıcaz onları.
laktas Birsenkerim buzdolabında bekletiyorum ben. Bi sonraki sağdığımı da buzdolabında bekletiyorum. Bi süre sonra birleştiryorum. Buzluğa atıyorum.