Ben de aynı sebepten yaklaşık 10 gündür günde bir kez süt sağmaya başladım. Lansinohun poşetlerini kullanıyorum, üzerinde yaklaşık cc değerleri yazıyor. Süt sağma makinesine takıyorum direkt torbayı, biberondan tekrar poşete boşaltma derdiyle uğraşmamış oluyorum. Size de tavsiye ederim büyük kolaylık oluyor. :)